annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

inte ens ett steg för världen, ett stort steg för Anki

Publicerad 2009-04-27 12:58:48 i Allmänt,

Nu har även jag fallit för grupptrycket. Jag har skaffat facebook... Det pinsamma med det är att jag varit en så högljudd motståndare till det. Men, jag har insett att det onekligen är ett himla smidigt sätt att hålla kontakten med folk som man tycker om, men bor en bit bort ifrån. Dock vill jag poängtera att jag fortfarande tycker att det är brutalt fånigt att facebook har fått den status det har. Lite känns det som att folk verkar tycka att  "Det som står på facebook är sant". Först när man har ändrat sin förhållandestatus (eller vad sjutton de kallar det, har inte hunnit sätta mig in i det än) är det ett seriöst förhållande... Jag spyr.
Så, snälla människor, håll gärna kontakten, men kom ihåg att mänsklig kontakt ändå slår det mesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela