annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

uppdatering

Publicerad 2009-08-11 22:13:03 i Allmänt,

Jag har ingen fungerande belysning på min cykel. Det är inte okej (det är inte heller lagligt tror jag, men vill inte uttala mig i denna fråga med 100% säkerhet). Något som känns ännu mindre okej är att en fungerande belysning faktiskt hade behövts.
Det är samma sak varje år, jag får lite halvpanik när jag inser att det faktiskt blir mörkt igen på kvällarna, att sommaren oundvikligen lider mot sitt slut. Inte för att jag inte ser fram emot hösten. Det är bara det att jag mår så mycket bättre av att det är ljust.

Imorgon åker jag till Gotland. Dagens i-landsproblem; ska jag ta datorn med mig eller inte, ska jag ta med mina joggingkläder..?
När jag kommer hem har jag tre dagar kvar på mitt sommarjobb, där jag av någon anledning trivs mycket bättre i år än de tre föregående somrarna. Det är väl bara att tacka och ta emot.
Sedan bär det av till Dalarnas skogar. Det skulle vara skönt att få veta om jag fått en plats på internatet eller inte. Det skulle onekligen kullkasta mina planer lite om jag inte hade någonstans att kinesa... Att tälta i en termin låter inte alls som min grej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela