annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

meh..!

Publicerad 2009-01-23 14:16:56 i Allmänt,

Dagens i-landsroblem 1: Mitt internet på rummet funkar inte, och jag kan inte hitta skolans IT-ansvarige (som för övrigt verkar vara anställd enbart bara för att gå runt och dricka kaffe, och ta ledigt för att kunna åka på älgjakt). Att det funkar för alla andra i min korridor gör mig inte ett dugg gladare.

Dagens i-landsproblem 2: Eftersom jag inte har tillgång till internet var jag tvungen att gå till biblioteket, och jag vet av erfarenhet att jag inte bör vistas för länge på bibliotek. Jag kommer nu att släpa med mig två tidsskrifter och en bok till mitt rum där två böcker och en tidning redan väntar. Och jag har spanat in minst två böcker till som jag vill läsa NU.

Dagens i-landsproblem 3: Det är helg. Helg på Birka brukar betyda tråkigt. (Iofs, nu har ju alla böcker att läsa. Alltså får punkt 3 bara ett halvt i-landsproblemspoäng.)

Dagens i-landsproblem 4: Hanna har åkt hem över helgen, alltså måste jag gå och träna ensam.

Ja, jag säger då det, det är ett hårt liv.

Kommentarer

Postat av: Äna

Publicerad 2009-01-23 15:59:15

Ordet "meh" är underskattat.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela