annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

mhm...

Publicerad 2009-01-21 18:40:49 i Allmänt,

Idag är trött bara förnamnet. Kanske borde jag ta och se över mina sovvanor, och sedan göra någonting åt dem, inte bara konstatera att de inte är nåt vidare. En idé är att installera nåt system i mitt rum som ger mig elstötar en gång i minuten från och med klockan tio på kvällen tills jag går och lägger mig. Det skulle ha blivit 210 elstötar igårkväll/-natt. Bortsett från det faktum att jag inte alls var inne på rummet, utan satt nere i köket och snackade skit. Nästan bokstavligen.

Ikväll ska jag masa mig ut på en joggingrunda. De föregående dagarnas väder är inte alls bra för min kondition. Okej, motvind gör väl i och för sig att man får knata på lite extra, men man ska gärna komma så långt att man knatar också. Det är där det brukar brista när det snöar och blåser.

Idag hade vi husmöte, och alla nickade så fint när de tog upp ämnet "köket". Att det sedan inte blir så mycket verkstad är ju en annan femma... Jag blir faktiskt lite facinerad över hur folk lämnar efter sig; hur ser det ut hemma hos dem? Min mamma hade blivit galen om jag lämnat efter mig på samma sätt som en del gör här. Eller kan det helt enkelt vara så att de inte ser att den ljusa bänkskivan knappt syns under de mörka smulorna..?

Det här blev inget roligt inlägg. Tappert av dig att läsa hela. Tappert av mig att skriva nåt så tråkigt. Vi kompletterar varandra ganska bra tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela