annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

som gammal mjölk

Publicerad 2009-01-03 22:43:55 i Allmänt,

Ikväll är jag sur! Jag känner för att kasta något omtåligt i väggen, men lite självdiciplin har jag i alla fall (även om jag är tveksam ibland...)
Jag försökte spela klarinett en stund innan, och det var väl antagligen där grunden för min surhet lades. Det går bara sämre och sämre för varje gång! Och tro mig, det handlar inte om någon utveckling som gör att jag är mer självkritisk till det jag åstadkommer. Nej, in my face; JAG ÄR KASS. Inte gick det mycket bättre vid pianot heller. Jag, musikalisk? Pah!

Tänkte se på film på tvåan ikväll, men den blev utbytt mot hockey. Varför är det alltid sporten som kör över allt annat!? Ännu en anledning till att vara sur.

Bah, nu när jag försöker analysera varför jag är sur blir allt så futtigt, med det gör inte att jag blir på bättre humör, inte alls! Nu ska jag gå och borsta tänderna alldeles för hårt, så att jag verkligen känner av mitt inflamerade tandkött. På nåt sätt är behovet av att vara självdestruktiv större när man arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela