annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

uärg grlgf!

Publicerad 2009-01-18 18:02:06 i Allmänt,

Idag är en sådan dag när internet funkar på mitt rum. Tack och bock. Alltså kan jag sysselsätta mig med en massa annat oviktigt istället för att städa mitt rum.

Idag är också en sådan dag när det känns som om jag hade en tekokare i magen. Bubbligt. Därav rubriken.
Att kräkas är underskattat. Man mår mycket bättre efteråt.

För övrigt har jag varit konstig i kroppen och huvudet hela veckan. Jag är näst intill onaturligt trött hela tiden! Går runt som en annan zombie (pappa påstår att det beror på blodbrist, som grundar sig på att jag äter för lite och för ensidigt. Dock hade jag inte blodbrist i början av veckan, så det måste vara i nåt i den jämtländska luften som har torkat ut min kropp på blod. Precis.) I torsdags höll jag på att somna mitt under en hyffsat högljudd konsert, detta trots att jag satt längst fram. Jag var så trevlig publik.
På grund av tröttheten är min hjärna ännu mosigare än vanligt, och jag verkar ha fått en lättare släng av afasi. Mina meningar är ännu sluddrigare och mer osammanhängade än vanligt. Dagens ros till Hanna som står ut och bara skrattar åt mina stenålders-"öööööh....".

Dagens roligaste var när Hanna berättade att följande dialog utspelat sig i fredags (ja, jag var kanske lite grinig och korthuggen mot kristofer)
K: Vad är det med Anki?
H: Det är väl kvinnoproblem tror jag...
K. Aha....
kort tystnad
K: Är hon lesbisk?
HAHAHA!


Nu ska jag och mina dum-tarmar ha filmkväll istället för att gå och träna. Jag tror att tekokaren i min mage uppskattar det. Mmm... te...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela