annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Home sweet home..?

Publicerad 2009-06-07 15:45:09 i Allmänt,

Intresset för och behovet av(?!) att blogga är ganska lågt, näst intill obefintligt för tilfället.
Jag är i alla fall hemkommen från Birka; lyckades ta mig och alla mina pinaler till Gislaved via både Mora och Stockholm. Det blev ingen tågluff för min del, som det egentligen var tänkt i början av våren, men lika glad är jag för det. I den kungliga hufvudstaden hittade jag något mycket bättre, och kunde med glädje konstatera att Anki+Arvid= sant. Hur mycket bättre är inte det än tågluff?!

Hösten har plötsligt rett ut sig, på sätt och vis enligt planerna, och ändå inte. Terminskursen på Malungs folkhögskola, istället för helårskursen, och istället för Sjövik. Det kan nog bli kalas! Misstänker också att jag kommer att åka en hel del till Stockholm, eftersom både pojken, Lisa och Lovis&David kommer att befinna sig där till vardags.
Att jag inte har någon aning om vad som händer till våren tar jag med ro (och det ser jag som en personlig utveckling och vinst!). Jag lämnar det till Gud helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela