annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

snigel?

Publicerad 2009-03-12 18:18:36 i Allmänt,

Paaah, jag fattar inte vad det är med mig! Jag är så trött i kroppen! Mina joggingturer går så motigt och håller så lågt tempo att en pensionär med gåbord och stelopererat knä skulle kunna hålla mig sällskap. Okej, kanske inte riktigt så långsamt. Men jag stapplar fram några kilometer på ren vilja, och höjer volymen lite för att inte höra hur benen ropar till mig att de är TRÖTTA! Det är ingen idé att lyssna på sånt när man har två kilometer och en seg uppförsbacke kvar. Dock verkar det som om att volymen aldrig går att höja tillräckligt mycket. Kanske för att musiken trots allt kommer utifrån hjärnan?
Jag skojade med Peter innan och sa att man ska härdas. Det är inget kul att härdas.

Idag var Elisabet tvungen att åka hem till Belgien igen, och lämna oss kvar. Sorgligt. Det kommer att bli ett tomrum i klassen efter henne. Det är en sak som är så bra med folkis, att man umgås med så blandade åldrar. Trots att Elisabet är 25 år äldre än mig så var det inget problem, men jag tror inte att jag hade umgåtts med en 45-åring hemma. Då hade nog ålderskillnaden varit för stor.
Men, jag ska inte hänga läpp, för med stor sannolikhet kommer hon och hälsar på nån gång runt påsk. Yey! :)

Nu ska jag peta i mig lite proteinrik keso, så att mina muskler ska förstå att de ska skärpa sig och börja sammarbeta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela