annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

förbenat..!

Publicerad 2009-05-04 16:59:20 i Allmänt,

Idag tog min bestämda vilovecka från joggningen slut, och följdaktligen drog jag på mig min mycket vackra (inte) ceriserosa vindjacka, och gav mig ut i duggregnet. Frustrerande nog gav höften sig till känna ganska snart. Inte så mycket till en början, men mot slutet var jag tvungen att stanna och gå en bit. Men vad sjutton?! Jag är alldeles för ung för det här! Okej att jag inte har de bästa generna vad gäller just höfter, men 19 år?! Dessutom har jag inte överansträngt mig eller nåt, det  kom bara helt random. Blä! Show some mercy..!

Just nu sitter jag och väntar på att min kära moder ska ringa, så att hon kan hjälpa mig att författa ett mail angående min fiolförsäkring. Sånt känns fortfarande jobbigt för min fortfarande färska vuxenhjärna. Tur för mig att jag har mamsen, tills jag blir vuxen på riktigt.

I natt satt jag och pratade med en vän om märken på toalettstolar. Aningens otippat, men icke desto mindre trevligt (på skolan har vi Gustavsberg, vad har du?). Jag har dessutom aldrig varit så här insatt i ishockey-VM förut.

Vi har möss på internatet. Känns lite skabb. Ungefär som mitt rum för tillfället. Dammallergiker bör hålla sig på behörigt avstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela