annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

hade någon en okreativ dag?

Publicerad 2009-09-08 19:13:14 i Allmänt,

Idag tog jag en omväg från centrum (jag har lite svårt för att kalla det för "stan", trots allt är Malung bara snäppet intressantare än Anderstorp) för att få en extra promenad. Jag passerade vid nämnda tillfälle ett bostadsområde, där det ena kvarteret hette Ladugärdet. Tja, vad kan man säga, det låter ju lantligt och fint och så... Nästa kvarter hette Bengt. Vad kan man säga?

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-09-09 10:31:34

Haha! Anderstorp! Din blogg gör mig lycklig. Förmodligen för att den låter ungefär som du.

Postat av: vickan

Publicerad 2009-11-11 00:32:03

hahahaha! hoppet om att få ett kvarter döpt efter sig är alltså inte ute. kan bengt så kan jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela