annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Dagens gnälldos

Publicerad 2010-08-16 11:58:36 i Allmänt,

De senaste dagarna har jag varit så otroligt rastlös! Det tar sig uttryck i att jag ligger på soffan och inte orkar göra mycket mer än att vara missnöjd, och byta kanal. Logiskt... O ja, logiken flödar. Not.
Inte orkar jag eller har lust till att läsa heller, för de böcker som står till buds har misslyckats med att fånga mitt intresse.
När jag har extra tråkigt går jag och småäter müsli. Vad är egentligen grejen med att äta när man har tråkigt? Jag menar, i ärlighetens namn blir man inte särskilt upplivad av att höra knastret av rostade havregryn heller... So get over it!
Nu har jag en vecka schemalagd tid kvar på jobbet, sedan har jag tänkt försöka ta tag i mitt liv lite grann. Grejen är bara den att mamma har börjat jobba igen, och Evald kommer och går som han vill, Lovisa & David har återvänt till Stockholm, A-K flyttar snart till tassemarkerna (Malung), Lisa jobbar men drar snart iväg någon vecka. Maria, när åker du till Växjö?!
Blööööh... Jag känner mig som ett sjunkande skepp.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-08-16 13:47:25

I know the feeling..

På tal om "tråkätande". Var glad att du blir sugen på något så nyttigt som müsli! :P

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-16 16:33:35

Tråkätande kan också bero på att du känner dig orkeslös så kroppen vill ha energi och müsli innehåller väl en del energi. Det var typ som jag kom på att jag var supersugen på kokosflingor och jag äter kokosflingor hela tiden och sen insåg vi att torkad kokos innehåller jättemycket fibrer.... så ibland vet kropen själv vad den vill ha!

Och jag åker på söndag om allt går som planerat, men jag kommer inte kunna träffas varesig fredag eller lördag och idag mår jag ju som jag mår. Hatar mage...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela