annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

{Föreställ dig ett ljud i bästa Chubaka-anda}

Publicerad 2010-08-25 11:20:46 i Allmänt,

Jag jobbade min sista dag i måndags. Redan igår förmiddag drabbades jag av gravt uttråkningssyndrom.
Det regnar.
Nu har alla ur min umgängeskrets lämnat Gislaved.
Det ösregnar.
Jag har till och med löst korsord med Evald.
Det REGNAR!
När jag kommer till Salamanca (om jag inte hinner aaaavlida innan dess) kommer alla att fråga varför jag har fyrkantiga ögon. Jag ska försöka komma på nåt dräpande svar. Trots allt har jag ju över en månad på mig...
Nåja. Man ska väl inte klaga. De 33 chilenska gruvarbetarna lär ju vara fast i minst 3 månader till där nere i mörkret. Fast iofs. De har ju varandra.



Vadå kommatecken?

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-25 11:54:03

Naw :( Men på lördag kommer du ju hit och leker med mig! Överlev tills dess i alla fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela