annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

"Fiolen min vill du sitta under hakan..."

Publicerad 2010-03-19 16:38:51 i Allmänt,

Helgen ska tillbringas i Rättvik, och fast man inte ska vara borta särskilt länge är det alltid en massa småprytlar som man behöver ta med. Jag kör på compact packing: i fiolfodralet får pyjamas (byxor, nattlinne, tjocktröja), tandborste, två par trosor, två par strumpor och linsfodralet plats. Förutom fiolen och stråken alltså.
Sovsäck fick jag inte tag på, så det får bli en filt istället. Kudden rationaliseras bort, istället hoppas jag på att Lasse kanske har nån extra soffkudde till utlåning.
Och fiolen ska få mer uppmärksamhet under en helg än vad den fått under hela vårterminen hitills! Min stråkarm blir kanske överansträngd av chocken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela