annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

... och inget misspryder en ful

Publicerad 2010-03-29 20:28:09 i Allmänt,

Jag har en vän som i stort sett alltid blir bra på bild (inga namn, om du känner dig träffad så finns ju chansen att det är du. Känner du dig å andra sidan inte träffad så har jag ändå ryggen fri, eftersom jag inte hängt ut dig som någon som blir dålig på foton). Det är en egenskap som jag sannerligen inte besitter. Nu vet jag väl iofs att man inte kan vara vacker alltid, men nån gång ibland, är det för mycket begärt?!
Igår satt jag och letade igenom mina bilder, och generös som jag är hade jag tänkt bjussa på "Top Ten Ugliest Pictures of Anki", men eftersom det tar en sån himla massa tid att ladda upp foton blir det inte så. Ni får hålla tillgodo med den här istället.

                                                                   

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-29 23:04:56

Meh, det räknas inte om man försöker vara ful! Då kan ju vem som helst vara det. ;) Dessutom är du inte ful, varken i verkligheten eller på alla bilder som finns.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela