annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Hav förtröstan!

Publicerad 2010-05-05 17:43:44 i Allmänt,

I mitt huvud trängs flera potentiella blogginlägg, men de hinns liksom inte med... Skolarbetet trängs också, och tar desto större plats. Så länge får ni hålla till godo med en tjuvlyssning:

Omklädningsrummet på Frescatihallen (som är universitetets gym, hallå?!) stormas plötsligt av ett gäng högstadietjejer (som inte verkar inse att luft inte är särskilt ljuddämpande, och att man därför kan använda sig av normal samtalston om man befinner sig högst 1,5 meter från varandra).
Tjej 1: Är det Desperate Housewives ikväll?
Tjej 2: Ja.
Tjej 1: Alltså, det är så himla mycket just nu.

 Ja, jag säger då det. Arma krake.

Peace out.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-05-05 21:11:23

Livet är hårt ibland, alltså.

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2010-05-06 08:35:46

Jag lyssnar till alla samtal vid fikabordet om alla möjliga serier av alla de slag. Har inte sett en enda!! Men jag känner igen titlarna, för jag brukar kolla igenom programtablåerna för att inte missa något VIKTIGT. Hur hinner de? Vad gör de (inte)??

Det är mycket NU!? När är det INTE??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela