annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Vasaru?!

Publicerad 2010-05-27 16:59:54 i Allmänt,

Idag har jag varit på universitetet från halv elva till strax efter fyra. Jag önskar verkligen att jag hade kunnat slå mig för bröstet och skriva: "Åh, idag har jag varit SÅ effektiv! Det är inte klokt vad jag har lärt mig mycket, och jag har fått SÅ mycket gjort!". Istället: Ingen hade blivit mindre förvånad än jag om det plötsligt stått (med stora printbokstäver) "NO CONNECTION" i pannan på mig...
Är det Jante som försöker ge igen för gårdagens anfall av övermod, då jag gav mig på att skriva ett inlägg på spanska? Borde jag i så fall kanske ödmjuka mig, och erkänna att det enda jag med säkerhet vet är att jag ingenting med säkerhet vet?
Jag vet inte hur många gånger jag fick svara "äääh, alltså, jag vet inte" när de andra bad mig om hjälp. Det är som om min hjärna inte förstått att jag faktiskt vaknade och gick upp imorse. Istället känns utrymmet mellan öronen fullt av kolsyrebubblor som virvlar omkring i tvärsdrag... Huvaligen.
Jag hoppas innerligen att detta anfall av ointelligens har passerat till på lördag, annars ligger kanske tentan risigt till...

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-05-28 18:57:54

eller så frågade alla samma svåra sak som är just precis det enda du inte kan? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela