annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

En vanlig måndagskväll

Publicerad 2010-11-09 00:07:27 i Allmänt,

  

Ja, jag sitter ju inte sysslolös i alla fall....
Och förlåt för den oläsliga texten, Paint tycks inte vilja sammarbeta med mig riktigt ikväll...
Från vänster till höger har vi:
* Traditionsläxan
* Universitetstidningen
* Läxa/plugg till prov i arbetsspanska
* Datorn med Google Translate och Norstedts ordlisa på internet (min bästa vän)
* Grammatikboken
* Almanackan


Och från höger till vänster (därför att omväxling förnöjer) på undre raden ser vi:
* Mitt pennfack (som nog, med sitt innehåll, är min bästa vän lika mycket som ordboken på internet)
* Grammatikläxan
* Litteraturblocket

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-11-09 16:11:00

Och nu till hundratusenkronersfrågan: Var sitter Anki?

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2010-11-11 18:09:14

Maria, hon sitter väl under sängen tillsammans med Dammråttan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela