annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Premiär

Publicerad 2010-11-15 20:38:33 i Allmänt,

  Jag har förstått att det här med "give away"s är omåttligt populärt inom bloggvärlden, och inte ska väl jag vara sämre inte.
  Igår pratade jag med min faster som talade om att bullbak stod på agendan för idag, och lovade att bjuda om jag tittade förbi. Nu är det ju dock inte bättre än så att det är en liten bit från Salamanca till min fasters kök, och det känns inte riktigt som att det är värt varken tiden eller pengarna. Men mina vänner, bättre än bulle i magen än tio i frysen, och därför lovar jag både en och två nybakade bullar till den som beger till Vinäs, först till kvarn (ange "Anki lovade" i dörren)! För den som inte vill ha kaffe går det alldeles säkert att få ett glas mjölk till (eller te eller saft).
  Japp, det är min generösa dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela