annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Nada informativo

Publicerad 2010-10-05 23:16:20 i Allmänt,

Jag är på plats i Salamanca och har tänkt blogga någon gång när blodsockernivån befinner sig ovanför fotknölarna och jag inte har panik över att jag befinner mig i en studentstad men inte är utrustad med ett psyke som den stereotypa studenten (jag uppskattar inte att behöva gå ut från en bar/klubb och behöva känna efter om mina öron verkligen har krupit in i hörselgångarna i ren förskräckelse eller om de fortfarande sitter som de brukar, att folk askar på min fot eller att lukta äckelpäckel på grund av all rökning). Dock hade nog livet här blivit "lättare" här om jag tyckte bättre om öl än att böja verb. Kanske borde jag ha sökt mig till en ödsligt belägen by i bergen med obefintligt nattliv istället för en studentstad? Rackarns att det var billigast här..!
Men ja, jag hade ju inte tänkt låta det första inlägget från Spanien bli ett bittert sådant, så nu går jag och lägger mig istället.

Besitos!

Kommentarer

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2010-10-06 07:59:31

Du kommer säkert att vänja dig - men du behöver ju inte börja röka och öla!!!

Kram!

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-06 15:15:30

Åh, skriv inte för mycket på spanska, då kommer jag inte fatta något!



Och det blir säkert bra när du vänjer dig, ska du se. :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-06 21:07:41

Håller med Anna :P Glöm inte svenska! Och hoppas fortfarande på att du hittar sådana som inte vill vara ute och festa varje kväll!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-06 21:07:56

Håller med Anna :P Glöm inte svenska! Och hoppas fortfarande på att du hittar sådana som inte vill vara ute och festa varje kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela