annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Önskas: ytterligare en helikopter

Publicerad 2010-10-25 20:58:54 i Allmänt,

En sak som glömdes bort i v. 3-sammanfattningen var keso! Jag har verkligen nagelfarit hela yoghurt- och ostsortimentet i alla mataffärer jag entrat, men icke! Hur klarar sig de stackars spanjorerna utan denna gudagåva?
Idag när jag var och handlade (äpplen och chips, ying och yang..!) såg jag något som vid första anblicken påminde om keso, men efter att studerat det lite närmare så kom jag fram till att det nog inte var det. Rackarns! Jag vill ha PROTEINER! Tillsammans med knäckebrödshelikoptern önskar jag mig en kesoförsändelse (dock förpackad, det blir så hemskans kladdigt annars!), och tillsammans med det vitvitvita brödet som man inte blir mätt på  skickar vi den sockrade yoghurten.

Jag kanske ska ta och se efter hur olikt det egentligen var keso.

För övrigt är befinner jag mig i sockerkarantän sedan fyra dagar tillbaka, därav de inhandlade chipsen. Saaaalt. Jag har alltså bara bytt last... Heja mig.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-26 16:55:44

Eftersom jag precis har läst om asiens religioner måste jag peta på dig och säga att det heter "yin och yang". För övrig har jag precis börjat äta keso också... det är helt okej. Men det smakar ju ingenting!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela