annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Men jag är inte bitter

Publicerad 2010-09-21 23:03:38 i Allmänt,

Sådär ja.
Nu har snyggläraren svarat på alla frågor angående tentan, och det återstår alltså bara att tacka för hjälpen och önska ett fortsatt trevligt liv. Förvisso skrev han avslutningsvis att det bara var att höra av sig om det är något mer jag undrar, men steget mellan "Vad är svaret på fråga 44?" och "Är du singel och vill inleda ett distansförhållande med en mycket yngre före detta elev som du egentligen inte alls känner?" känns onekligen ganska stort, "Cualquier otra cosa(=vad som helst annat)" till trots.
Nåja. Är inte livet fullt av intressanta människor som man aldrig lär känna? Jag får väl helt enkelt se till att snärja en annan spanjor för att säkra mina eventuella barns tvåspråkighet.

Mailandet med den här snyggläraren är för övrigt det mest spännande på kärleksfronten just nu (det är nog mer passande att kalla det spaningsfronten...). Hur tragiskt är inte det? Och inte kan jag tjäna pengar på min garderob heller.
Livet är hårt.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-22 01:15:34

Jag gillar slutsatsen skarpt.



För övrigt finns det massor av eldiga spanjorer, så tappa inte hoppet. Mister du en står dig tusende åter, väljer du en står det tusen och gråter! Haha.

Postat av: Maria

Publicerad 2010-09-22 13:29:57

Hehe... snygglärare... hehe...

Postat av: Eivor

Publicerad 2010-09-22 15:57:16

Haha, men du kommer att få syn på många snygga spanjorer i Spanien, prova din spanska och kör på!

Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela