annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

paus femtioelva

Publicerad 2010-09-27 18:44:21 i Allmänt,

Jag hittade min gamla almanacka, satte mig och bläddrade igenom den (är det konstigt att packningen/städningen tar lång tid?!) och hittade en anteckning från mitt bostadsletande i höstas. Bland alla "jag är snäll och skötsam bla bla bla" fanns det en del som var riktigt underhållande att läsa, till exempel den här:

"Det vore fint att leva med en svensk-ordande (skandinaviska) person eftersom jag vill lära mig mer svensk... Det finns ännu en trädgård"

Jag kan inte låta bli att undra: var i livet befinner sig den här personen nu? Hur har det gått med svenskan? Och icke att förglömma: trädgården, finns den kvar?!




(Men jag har inte roligt på andras bekostnad. Nej nej, inte jag inte. A L D R I G!)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-09-27 23:22:33

Trädgård!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela