annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Svampanki fyrkant?

Publicerad 2010-09-01 10:13:19 i Allmänt,

Jag flyttstädar hos pappa (han drar norrut samma helg som jag söker lyckan på sydligare breddgrader). Inte är det särskilt glamouröst inte. När jag kommer hem därifrån ser det ut som om jag lider av SRFS - Severe Raisin Finger Syndrome. Jag är beredd att rösta på det parti som förbjuder ensamstående, medelålders industriarbetande män att ha vita skåpsluckor...
Och en sak till. Ni vet skåpet under diskbänken hos Bamse, där Brummelisa har sina hemliga kompisar? Det är bara på låtsas! Påhitt alltihop! Inte ett uns av verklighet, I tell you that..!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-09-01 18:06:00

När du är klar här kan du får komma hit och försöka få rent mina vita skåpsluckor. Jag är inte säker på vad jag har spilt men svårt att få bort är det allt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela