annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Nystart?

Publicerad 2013-01-15 13:33:51 i

Vi skulle kunna försöka analysera varför det gått så dåligt att blogga det senaste 1,5 åren: begränsad tillgång till dålig uppkoppling i både Ecuador och Chile. För liten distans mellan mig och er som läser under tiden hemma i Sverige, ni har liksom inte haft några svårigheter att hålla koll på mig ändå. Eller bara lathet. Något sånt.
Nu är tanken i alla fall att jag ska försöka ta tag i bloggandet igen när distansen drygas ut något i och med återvändandet till Spanien (om mindre än en vecka!!). Förvisso vet jag inte alls i vilken utsträckning jag kommer att ha tillgång till Internet, men mina intentioner är goda i alla fall. Skulle ni tycka att jag uppdaterar för sällan kan ni ju alltid klicka er in på den här sidan http://www.equmenia.se/category/bloggar/vagatro-bloggar/ , där hittar ni alla de andra Våga Tro-teamen, som är kvar i Sverige, helfestliga människor!

Kommentarer

Postat av: Favvomostern

Publicerad 2013-01-18 14:51:57

Vi som inte har något konto på Ansiktsboken tackar och bockar för detta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela