annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Molgans syster?

Publicerad 2011-02-26 23:48:45 i Allmänt,

Jag kände mig lite ensam och sällskapssjuk innan (mycket kännetecknande för de senaste dagarna - så fort jag inte har sällskap sjunker min trivselbarometer), men hade ingen att tillgå. Då får man göra en Kajsa Warg (även om det cirkulerar rykten om att hon inte alls sa så): Man tager vad man haver. Och så blev det en låtsaskompis. Men, i ärlighetens namn, det blev mest envägskommunikation.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-02-27 12:43:30

Du får göra som Pippi och hennes pappa brukar göra; sitt och ljug ihop historier för dig själv!

Postat av: Anki

Publicerad 2011-02-27 12:46:12

haha, jag ska prova det nästa gång

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela