annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Öppet brev till han där uppe

Publicerad 2011-02-05 01:37:12 i Allmänt,

Hej Gud!

  Du vet den där brinnande busken jag brukar önska mig? Jag är även öppen för eldskrift på himlen (eller annan ledig yta. Jag hade mina förhoppningar på den svarta väggen på Vasakåren), ett glödande moln, eller helt enkelt bara ett stort pekfinger. Vad som helst som säger "GÅ HIT".
  Det är inte så att jag tror att du ska sluta ta hand om mig, eller direkt tvivlar på att du har en plan för mig, men det skulle kunna vara trevligt att få ta del av den nu. Vad har du tänkt egentligen? Trots allt har jag bara fyra månader kvar i Salamanca, det är snart dags att skicka in ansökan till Apostlagärningarna 29, och om jag inte blir antagen tar mina livsplaner, både officiella samt privata, slut efter andra semesterperioden. Om jag blir antagen tar de istället slut i december, så i vilket fall kan jag tycka att det vore på sin plats med i alla fall en liten hint om vart jag ska ta vägen sedan.
  "Förtröstan" är kanske ett nyckelord i den här frågan. Men en liten ledtråd i alla fall, porfa!
  Så, om du inte har något för dig, jag bor på sjunde våningen med en hel massa himmelsutsikt. Pass på!

Mvh
/Anna-Karin (gnolandes på "vi förstår hans vägar bättre ovan där")

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela