annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

En händig karl?

Publicerad 2011-03-09 23:29:45 i Allmänt,

 
"Erik Saade är snygg, han ska gifta sig med mig. Men när jag är stor är Erik Saade död. Eller inte död, men nästan gammal. Men jag får gifta mig med Emil, han har i alla fall en verktygslåda. Den har han tagit med sig till dagis."

Alltså, den ovan citerade fyraåringen från Familjen Annorlunda har en härlig inställning till hela den här grejen med framtida livspartner, och hon tar onekligen upp det hela ur ett perspektiv som jag inte tänkt så mycket på. Kanske ska jag ta och leta reda på en spanjor som vet var han har sin skiftnyckel? Fast sjunger han "you can call me manboy", då äre schlutt.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-10 10:45:59

Haha, jag såg det programmet också! Klockren kommentar av den lilla söta tjejen!

Postat av: Anki

Publicerad 2011-03-10 21:27:15

"Jag vill gifta mig med en SNYGG KILLE!!" Jag menar, vem bryr sig om insidan ändå? :P

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-03-11 20:47:32

Hörredu! Om du över huvud taget ÖVERVÄGER en spanjor är första frågan inte "Kan du hantera en skiftnyckel?" utan "Vill du bo i Sverige?"! Så mycke du vet det!

Postat av: Anki

Publicerad 2011-03-12 12:17:39

Älskade Lovisa, senaste nytt i min livspartnerplanering är att hitta en spansktalande som redan residerar i Sverige, för att få bort ett av momenten i alla fall. Som om det inte vore nog med att hitta och charma liksom.

Så "tú tranquila", som de säger till oss här nere.

(För övrigt pratade jag med Pepe igen häromkvällen, men vi tog inte upp äktenskapsfrågan den här gången, haha! ^^ )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela