annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Angående bloggtorkan

Publicerad 2011-05-02 23:44:29 i Allmänt,

  Det är egentligen inte så att det inte händer saker som är värda att bloggas om, det är mest att det inte blir av, antagligen till största del beroende på lathet/tröghet. Och det är kanske inga jättespektakulära saker som händer, men jag glider runt med väldigt trevligt folk och har det väldigt bra. Vi går till Pancake och köper kaffe (jag frågade häromdagen om han inte funderat på att skaffa ett klippkort för trogna kunder, det skulle onekligen vara fördelaktigt för våra plånböcker), oftast två gånger om dagen, vi fortsätter med DELE-kursen och lär oss saker som ialla fall jag inte förstår hur jag kunde klara mig utan innan. Vi går till La Isla (inte två gånger om dagen, men låt oss säga att jag på nytt slagit mitt rekord för antalet dagar i rad jag gått ut, inte i betydelsen lämnat huset.) och hänger lääänge (till exempel från öppning till stängningsdags!). På det stora hela ganska vardagliga saker alltså, men som sagt i trevligt sällskap.
  Ytterligare en anledning till att jag inte bloggar så mycket är att det känns som att, oavsett vad jag egentligen har för avsikt att skriva om, kommer det att sluta med att jag hamnar i "jag vill åka hem, men jag fattar inte hur jag ska kunna lämna det här om en månad"-träsket, och jag tror att ni skulle fatta galoppen ganska snabbt och bli uttråkade. Dock är ovanstående uttalande något som ligger och surrar i hjärnan ungefär hela tiden.
  Så atteh ja... Så ligger landet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela