annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Men så kom då!

Publicerad 2011-05-02 12:07:02 i Allmänt,

Idag lider jag av tvångsmässigt mailkontrolleringsvansinne. På två timmar har jag öppnat inkorgen fem gånger.
FRITT FRAM!


Och inte för att det har någonting med saken att göra egentligen, men för att relatera till de föregående två inläggen: jag har varit ute och joggat hela fem (5) gånger sedan förra lördagen, och inkluderat med de två rundorna som genomfördes i början av månaden är det 600% mer än under hela mars kan jag tala om. Om allt det här kutandet (ehrm...) påverkar spanandet negativt (jag presenterade en liten balansidé) eller ej väljer jag att inte uttala mig om, men läget är i alla fall oförändrat, och lika bra är väl kanske det egentligen. Och det är ju inte som att jag går alldeles lottlös ur det hela, förhoppningsvis får jag bättre kondition iaf, så då får det väl anses vara värt det.

Nähä, nu ska jag kolla mailen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela