annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

tråkinlägg

Publicerad 2011-05-23 16:51:49 i Allmänt,

Jag började skriva ett inlägg för att rättfärdiga mitt grinande häromdagen, och skrev sedan att jag nu är lite mer stabil, bla bla bla, och fortsatte om hur jag visst vill åka hem men kommer att sakna mycket... och där sket det sig och jag började lipa igen. Såatteh. Det blir nog inget med det inlägget. Och ärligt talat blir det inte så mycket med det här heller, för jag måste plugga (här jobbar vi till the bitter end) och fnula på om jag kanske lyckas knö ner allt i väskorna i alla fall, eller om jag inte kommer undan utan att skicka hem saker via post. Iofs, det är ju alltid kul att få paket...

Igårkväll hade vi solsken, regn och åska på samma gång. Ska det ska det va' så ska det va' liksom. Och det hör inte på något sätt ihop med texten ovan, utan bara i händelse av att ni undrade. Och för att det var ganska fint ute.




Ja, men vi ses då.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-05-24 13:25:05

Här öste regnet ner när jag vaknade, men lagom till 11 då jag skulle ut och gå en promenad med en kompis, slutade det regna. Nu är det strålande solsken. Fast det står att det bara är 11 grader varmt såatthe... nåja, jag är ju i Sverige!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela