annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

fler levnadstecken

Publicerad 2011-10-10 22:46:45 i Allmänt,

Det ar som vanligt kort om tid, och jag hinner inte skriva sa mycket.
Sedan en vecka ar vi tillbaka i Santa Rosa, basecamp, efter kustveckan som var alla tiders. Sommaren tycks ha natt aven hit, och jag har bara anvant mina stovlar en av atta dagar, vilket maste vara rekord hittills.
Snart har vi avverkat halva tiden, och jag forstar inte riktigt hur jag ska kunna aka hem och lamna kvar sa manga underbara manniskor har. Det kanns som om vi ar en liten familj, och tycker om alla sa mycket!

Vi skrattar mycket, tvattar klader, aker flak, plojer oss fram genom djungeln och badar i floden.
Min fodelsedag blev firad storligen, med sang, choklad och forbon. Pa fredag drar vi ivag pa nasta praktikvecka, den har gangen aker vi langre in i djungeln, och vi far se om det blir till att ata marsvin och larver. Slemmigt men mattande, huh?

Jag skulle kunna saga mycket mer, men det hinns inte. Istallet avslutar jag sa har:
Min tid har praglas verkligen av karlek, gladje och tacksamhet! Jag kanner mig valdigt valsignad som far vara har, over allt jag far uppleva och all karlek jag far ta emot. Gud arbetar med oss, och det ar haftigt att kanna det bade i sig sjalv och se det hos andra.

Ta hand om er, och Guds valsignelse till alla!

Kram!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-10-14 19:00:44

Aaaw!!! Vad härligt det låter! Jag blir alldeles varm i hjärtat av att höra hur bra du har det! Fortsätt så, älskade Anki.

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2011-10-15 14:41:55

Kan bara hålla med Maria! Vi läser boken om Apg29 och känner oss delaktiga och gläds!

Postat av: Line

Publicerad 2011-10-19 17:24:28

Herlig å se at du har det så skjønt! Åh, Lion King, hihi <3 Gud være med deg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela