annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

2011

Publicerad 2012-01-14 17:17:52 i Allmänt,

Kan man säga annat än att 2011 var ett välsignat år? Jag tror inte det. Det var året då jag fick bo både i Spanien och Ecuador, och höra, prata och lära mig spanska, världens kanske vackraste språk.
Året då jag provade nya saker och tvingades tänka om och ändra åsikt om saker jag trodde jag visste med säkerhet.
Året då jag fick lära känna så otroligt fina människor, som bara vandrade rakt in och tog en plats i mitt hjärta.
Året då jag fick ta emot så galet mycket kärlek, och slipa till det som förut var kantigt inuti.
Året då jag fick avsätta tre månader för Gud, och känna hur Han rörde vid mig och känna hur Han började forma mig till den Han vill att jag ska vara.
Året då jag hade sommar nästan hela året.
Året då jag... ja, det finns så otroligt mycket. Det här året och allt vad det inneburit har verkligen varit en viktig del i min personliga utveckling och för den jag är i just denna stund. Kanske har de största och viktigaste förändringarna främst skett inombords, men jag hoppas att en del läcker ut.
Ja, 2012 har en del att leva upp till för att hamna på samma nivå, men jag inleder det med ett visst nyfiket pirr och en väldigt bra magkänsla. Häng på vetja' !

Kommentarer

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2012-01-15 17:51:17

Go for it,my girl!

Postat av: Maria

Publicerad 2012-01-17 00:33:39

Hoppas verkligen jag får vara med 2012 också! Något annat skulle göra mig ledsen. Btw är jag kvar i Gislaved, så jag kommer förbi och tittar på när du packar imorgon :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela