annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Klapp på axeln till mig själv

Publicerad 2010-04-10 12:08:05 i Allmänt,

 Ibland fascineras jag av hur jag kan vara ett sådant under av ineffektivitet. Jag har de senaste veckorna haft några saker att göra, som egentligen inte är särskilt jobbiga, det gäller bara att ta tag i dem. Mmmm. Snart så. Jag skaaaa...
  Men läs och häpna, idag har jag tagit mig i örat, kragen eller var som helst, och fått ändan ur. På bara en timme har jag:

- klippt tånaglarna
- ringt angående min fiolförsäkring
- fixat blanketten till mitt nya körkort
- deklarerat
- mailat till språkskolan i Spanien.


Ibland är jag lite effektiv också. Och precis som jag visste innan, inte var det överväldigande tungt eller jobbigt.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-04-11 13:36:10

Jag hade bara adressen till den här bloggen på min lilla dator och när interent bestämnde sig för att lägga av så har jag inte kunnat hålla mig uppdaterad. Men nu du! Nu har jag läst alla inlägg! Istället för att göra min läxa. Nämen oj... Duktigt att du lyckades maila skolan och allt det där ;) Hoppas du får svar snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela