annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Ge mig en kram och lämna mig ifred!

Publicerad 2011-02-16 20:58:34 i Allmänt,

  En väl fungerande kommunikation är essentiell för att ett sammarbete ska kunna fungera, dock verkar min kropp ha missat denna lilla detalj. De senaste dagarna kommunicerar vi inte alls, så något fungerande sammarbete är det inte heller tal om. Om jag bara visste varför jag har lust att börja grina mest hela tiden, varför jag har ont i hela kroppen och varför jag känner mig näst intill handlingsförlamad på grund av en rasande omotivation hade det varit helt okej, eller i alla fall mer hanterbart. Istället går jag runt och känner mig allmänt folkskygg och sällskapssjuk på samma gång.
  Om jag vore en dator hade det med största sannolikhet rört sig om någon form av systemfel. "Var vänlig kontakta din återleverantör." Mmm, tur att hon kommer hem från Tanzania nästa helg(den andra hälften är inte så bra på den här sortens problem)...
  Ett tydligt exempel på att mina synapser inte går riktigt som de brukar, är att när grannen började borra i väggen var min första tanke: "men va faan?!". Det är väl som bekant inte riktigt mitt språkbruk, men kort stubin tycks vara ytterligare ett symptom på den här... ja, vad vi nu ska kalla det.
  Allra helst skulle jag vilja göra som mumintrollen: fylla magen med granbarr och gå i ide.




  Och mens hade jag förra veckan. Post-PMS?

 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-02-16 22:47:43

I know the feeling, tror jag.

D-vitaminbrist? Magnesiumbrist? Understimulans? Stress? Ensamhet? Hemlängtan? Sömnbrist? "Sockerbaksmälla"?(Försöker agera felsökare...)

Hoppas det blir bättre snart! Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2011-02-17 13:55:22

Ägglossning?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela