annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Förslag mottages tacksamt.

Publicerad 2011-06-18 22:12:37 i Allmänt,

Här händer det ju inte så mycket.
Jag skulle vilja skriva om nåt vettigt, men vet inte om vad.
Eller kanske något roligt, men kommer inte på något.
Min dator har i alla fall halvkraschat, och på måndag far mammas internet på semester.
Slutsats: jämfört med Greklands finanskris är det en piss i havet, men det ser onekligen bistert ut på bloggfronten.
Vad tycker du att jag ska skriva om?

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-06-20 01:06:06

Är det såhär att vara kär när man är liten, hur är det då att vara kär när man är stooooor.

Maria nynnar på låtar...

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2011-06-22 10:10:38

Det gläder mig att du ändå mitt i bedrövelsen har sinne för proportioner. Och om det är nån tröst i eländet så har vi anslutningsproblem här. Jag sitter ute i husbilen, för inne får jag ingen kontakt med omvärlden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela