annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

-

Publicerad 2011-03-20 02:49:04 i Allmänt,

Om någon saknar mitt meningslösa svammel och undrar var jag håller hus, så kan jag berätta att jag skriver halvfärdiga inlägg, som jag sedans sparar som utkast och tänker att jag ska skriva klart dem sen. Sen. Vi vet alla vad som händer med saker som man sparar till sen.

Här hade jag egentligen tänkt lägga upp en bild, en jag hittar ingen som känns tillräckligt spännande, så det får va.
Tack och hej.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-20 09:25:17

Ja, nu när jag blev påmind så saknar jag faktiskt ditt meningslösa svammel! ;) Publicera!! :)

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2011-03-21 08:24:33

Håller med Hanna, men det kan ju också vara att jag saknar DIG, och att ditt svammel gör att du känns lite närmare... eller att det bara är KUL!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela