annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Praktikvecka 1

Publicerad 2011-09-27 18:30:06 i Allmänt,

Aterigen kort om tid. Vi befinner oss den har veckan i Guayaquil, pa kusten. Kontrasten mot Santa Rosa i djungeln ar stor, och det ar trevligt att trampa pa asfalt igen.
Det ar varmt, och har inte regnat en enda gang, aven det ar en stor skillnad mot Santa Rosa.
De tva forsta dagarna at vi ris och kyckling fyra ganger, jag har hallt i mig ordentligt kaffe, blivit kallad "gringa" ett otal ganger, blivit vackt av duvor som spelar fotboll (later det som) pa taket, etc etc.

Sammanfattning: jag har det fortfarande valdigt bra, och det borjar mer och mer sjunka in hur svart det kommer att bli att aka hem (som vanligt med andra ord). Dock haller inte bloggandet samma hoga niva som maendet (aven det som vanligt mao), det ar mest for att ni ska veta att jag lever.

ps. jag erkanner mitt syftningsfel i foregaende inlagg!

Kommentarer

Postat av: Mamma/Barbro

Publicerad 2011-09-27 20:56:01

Roligt att ni får vara ute och se olika delar av landet. Slit asfalten medan du har den!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-10-06 18:07:08

Wiih! Bra att du lever och mår väl. Njut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela