annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Tidsfördriv

Publicerad 2012-07-17 21:33:31 i Allmänt,

Jag bloggar uppenbarligen inte med någon större nit, och någon ursäkt har jag inte, varken bra eller dålig. Tidsbrist kan jag då verkligen inte skylla på i alla fall, utan det handlar väl mer om att jag prioriterar att göra annat. Till exempel:
- äta frukost på balkongen om vädret tillåter
- dricka kaffe
- jobba
- läsa
- slösurfa i jakt på en bra blogg att slöläsa (förvånansvärt få väcker mitt intresse)
- släpa min kropp till gymmet eller på en joggingrunda
och så mitt senaste favorittidsfördriv:
- lösa korsord, gärna i kombination med frukostätandet och kaffedrickandet. Det kommer att bli en perfekt liten pensionär av mig en dag.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-07-18 23:10:23

Jag gillar dock när du väl uppdaterar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela