annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Tecken från ovan?

Publicerad 2012-09-19 16:16:11 i

Ibland kan det kännas som en liten utmaning att hitta Jesus i vardagen, men idag har blogg.se hjälpt mig med det. Min blogg verkade vara nedlagd (antagligen till följd av mycket sparsam aktivitet från min sida), men nu, några dagar senare finns den igen. Likheten med Jesus är alltså att båda steg ner, men stod upp igen... Ehm ja. Vill ni ha mer andlig spis föreslår jag att ni vänder er till en Bibel, eller uppsöker någon med lite mer kött på benen.
 
Häromdagen hade jag i alla fall något jag hade tänkt blogga om, men eftersom min blogg inte fanns då föll det i glömskans djupa träsk. Därav detta meningslösa ordbajsande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela