annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

Badalona sunrise

Publicerad 2013-02-01 09:48:11 i

Imorse såg det kanske ut som på bilden nedan. Det gjorde det i lördags morse i alla fall när vi gav oss ut på en promenad innan frukost. Idag är jag dock alldeles för snörvlig för att varken jogga eller promenera innan morgonbönen, och eftersom vi inte har något fönster i vårt rum vet jag ingenting om rådande väderförhållanden. Igår hade vi i alla fall en underbar dag med 21°C i solen, och passade på att äta lunch på strandpromenaden med Krister och Aníbal som kom förbi. Enligt väderleksrapporten ska det bli kallare nästa vecka, så vi får väl njuta i solen bäst vi kan nu (och det gör vi!) istället, och sedan slå på gasåbäket till element igen när det behövs.
Förkylningen har förflyttat sig från halsen via näsan till högerörat. Det känns ju som att det är åt "rätt" håll i alla fall, så jag hoppas på att den trillar ut ur örat under dagen, och under tiden fortsätter jag med min mystiska spray (borde jag kanske spraya i örat istället? Den tog ju faktiskt bort halsontet i alla fall...).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela