annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

medryckt

Publicerad 2008-12-17 23:18:13 i Allmänt,

Ikväll har vi varit inne i stan, på krogen minsann. De andra drack öl, vin och diverse drinkar. Jag drack varm choklad med vispgrädde. Jag blev ungefär lika full. Jag tror inte att alkohol skulle ha nån positiv effekt på mig. För övrigt förstår jag inte riktigt vitsen med att dricka... Men det är kanske för att, som jag precis påpekade, rycks med ändå.

För övrigt har kvällen lärt mig att inte köpa varm choklad ute mer... Jag begick samma misstag i lördags... Sött och sliskigt, med illamående som biverkning.... Bättre att göra egen hemma, kakao och vatten. Det är grejer det ^^

Jag funderar också på att utse mig själv till drottning av onyttigt ätande. Pass på, snart täpper kolestorolet till blodkärlen och tänderna trillar ur mun... Det får väl bli projektet över jullovet (tillsammans med planerna på att gå och lägga mig tidigare); att hitta tillbaka till ett (ialla fall bättre än nu) nyttigt ätande.

Hej hopp.

Skolavslutning imorgon, och sedan konsert med Ranarim. Alla tiders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela