annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

nostalgi

Publicerad 2008-11-16 18:34:29 i Allmänt,

Igår provade jag något som förde tankarna tillbaka till barndomen: knäckebröd med choklad. Precis som ChokoWiking. En genial idé, för trots att det låter otippat är kombinationen knäckebröd och choklad verkligen en hit, och dessutom ett idealiskt godis. Hur mycket kostfibrer innhåller sega råttor liksom..?! Jag förstår inte varför det inte blev kvar... Jag och Anna var i alla fall storkonsumenter (de gånger våra föräldrar förbarmade sig och köpte detta hutlöst dyra godis vill säga). Man skulle kanske ta och satsa på egenproduktion lagom till jul...

För tillfället väntar jag på att degen till mina bagels ska jäsa färdigt, sedan ska de kokas. Jag och Erin funderade på vem som kom på det egentligen... "...om jag skulle ta och koka brödet innan jag gräddar det..."

Jag har hittat ytterligare två frimärken utan stämpel... Betyder det -2 strumpor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela