annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

jag, lat eller bara slapp?

Publicerad 2009-02-03 12:41:14 i Allmänt,

Jag vet att jag skrev igår att jag skulle byta lakan och sedan gå och lägga mig. Hur många tror att jag verkligen gjorde det?
Ibland förundras jag verkligen över min ineffektivitet. Hur är det möjligt att göra så lite på så lång tid?
Dock var jag duktig idag och bytte lakan och städade mitt rum. Till och med våttorkade hyllor och golv (det är egentligen ingen större bedrift, med tanke på att mit golv är ca 7 kvm, och jag har 3 hyllor. Men ändå...)

Nu är det dags för min mycket seriösa och kunskapskrävande lektion för dagen. Stickning.

För övrigt fanns det med en tjuvlyssning från Gislaved på tjuvlyssnat.se;

"Vänta en sekund, det ringer hos mig"

Gislaveds Gymnasium, Gislaved

Två killar ~18 sitter och pratar om vad de gjort i helgen.
Kille 1: Jag var på krogen i lördags och det blev värsta slagsmålet.
Kille 2: Fick du stryk?
Kille 1: Ja. En kille slog mig med en rak höger rakt på tinnitus.

Cred: Winston

Det känns bra att ha gått på den skolan, där intelligensen fullkomligen flödar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela