annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

fantasilös

Publicerad 2009-01-04 15:05:07 i Allmänt,

Idag är jag inte alls lika arg som igår, dock känner jag mig stingslig och lättirriterad.
Mamma och Evald kommer hem i eftermiddag, men det är kanske lika bra det. Jag är kanske inte alltid så bra på att vara mitt enda umgänge.

Idag funderar jag på om jag ska jogga eller inte. Mina ben verkar ha nåt slags skiftschema så att det gör ont i det ena varannan dag, och i det andra nästa. Ska jag vänta ut det hela, eller jogga ändå? Det är ju inte så att det är risk för att apostlahästarna trillar av precis... Kanske en diplomatisk långpromenad är det bästa alternativet?

Den här dagen går normalfort. Knepet ligger kanske i att gå upp hyfsat tidigt och göra något på förmiddagen... Värt att prova nån mer dag kanske.


Dags för middag hos mormor.... Jag orkar inte! Vara trevlig alltså.
Jaha, då gick jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela