annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

minusgrader

Publicerad 2009-01-04 23:15:47 i Allmänt,

Lycka är att ha en vän som bor precis i närheten och som drar med en ut på en nattpromenad (kanske bara är kväll fortfarande...) trots att det är svinkallt. Att gå jämte varandra med prasslande termobyxor, halvt förfrusna kinder och kunna prata om allt. Jag måste ha varit riktigt snäll nån gång för att få en sån vän, trots att vänskapen äventyrats flera gånger (har du fortfarande ett ärr från den gången jag fick dig att flyga? men du var faktiskt irriterande... ^^   och minns du cykelincidenten som slutade med hjärnskakning, gräsfläckar och en stukad handled?)...
En sådan här vän var precis vad som behövdes för att min dag ska kunna avslutas med att jag är lite kärleksfullt blödig, istället för tonårsaktigt tjurig. TACK!
Det är på tok för långt mellan Växjö och Östersund. Jag antar att det är en av nackdelarna med att bli lite äldre...

Kommentarer

Postat av: Maria!

Publicerad 2009-01-08 16:48:14

Naaaaw! Det finns ingen som förstår mig lika bra som du! Min lilla Anki! Saknar dig baoutamegamycket (nytt ord, jag tvivlar på att jag kommer använda det igen)! Och ja, jag har fortfarande ett fint litet ärr från när jag flög in i väggen :) Men jo, jag håller med, jag kan fortfarande vara väldigt irriterande ibland, men jag hoppas jag har lärt mig att bara hålla käft nu.... hm... kanske inte.

Boo, du får börja i skola här när du har slutat i Östersund! Vad sägt om att blir polis? ;)

KRAMAR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela