annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

på topp

Publicerad 2009-01-31 22:41:24 i Allmänt,

Sådär ja, nu har jag snart genomlidit hela lördagen, och är redo att krypa till kojs. Lite ironiskt och bakvänt känns det att det är på helgerna jag går och lägger mig tidigast.

Den här dagen har varit precis lika urbota lååångtrååååkig som jag misstänkte. Jag har... ähum, nej just det, inte gjort nånting (ialla fall inte nåt som är värt att räknas.) Jag lagade middag som blev god, det var väl dagens höjdpunkt ungefär... Och morgonen innehöll en liten promenad. Annars har jag mest suttit omotiverat mycket framför datorn.
Efter maten funkade inte internet, och då sattes kreativiteten på prov. Jag fick återigen bevisat för mig att jag är ganska fantasilös. Inte ens att läsa kändes särskilt stimulerande, eftersom boken inte är någon höjdare och inte erbjuder särskilt mycket till utbyte. Man kan ju fråga sig varför jag envisas med att läsa ut den istället för att byta ut den mot något bättre.

Resten av min umgängeskrets spelar tv-spel nere i tv-rummet. Känns inte så lockande. En annan del av umgängeskretsen har varit på konsert i tännforsen. Jag funderade ett tag på att försöka simulera ett befinnande på konserten, genom att ladda ner musik av Triakel och titta på bilder från Tännforsens hemsida, men eftersom internet strulade så gick ju inte det. Men erkänn att det hade varit snudd på kreativt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela