annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

sinnesförvirrad?

Publicerad 2009-01-07 15:23:22 i Allmänt,

De senaste nätterna har ja drömt riktigt konstiga saker. Det sägs ju att drömmar är ett sätt för hjärnan att bearbeta det undermedvetna och det som den varit med om under dagen... Det verkar ju logiskt de gånger man faktiskt kan upptäcka saker som har kopplingar till drömmen... Men jag kan inte förstå vad som ligger och lurar i mitt undermedvetna för att jag ska drömma så här...

Natt 1
Jag är Musse Pigg (!) som bor under vatten... Det hade ju kunnat vara frid och fröjd, om det inte vore för alla orcher som jagar mig (!!), vilket får till följd att jag måste stanna i mitt undervattensvardagsrum och gömma mig... Jo, men that makes sense...

Natt 2
(är jag i alla fall mig själv...) Befinner mig i Madrid(eller var det Umeå? Typsikt dröm-luddigt...)  med några kompisar, när folk plötsligt blir väldigt oroliga... Jag försöker fråga någon ansvarig för stället som vi är på vad som händer, men hon tittar oförstående på mig, och börjar sedan prata på flytande spanska (när jag vaknar inser jag att det är min studierektor tillika keramiklärare uppe på Birka... måste fråga om hon kan spanska), och förklarar att det brinner mitt i stan (då är vi ialla fall i madrid). Alla blir intresserade, och vi beger oss till Eiffeltornet (jo, jag vet att det ligger i paris...) och åker upp i en hiss (där väggarna fladdrar eftersom de är gjorda av en presenning safety first så att säga...). Väl uppe konstaterar vi att jo, det brinner där borta... sedan åker vi ner, och antagligen tog min förvirrade dröm slut här. Mystiskt....

Blev du också förvirrad? Join the club (vi har möten på onsdagar, jämna veckor)

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-01-08 12:27:28

HAHAHA xD

Jag älskar din blogg! Jag vill gifta mig och få barn med den!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela