annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

dagens rubrik är ganska tråkig och innnehållslös

Publicerad 2009-01-26 16:35:57 i Allmänt,

Idag har jag varit inne i stan och handlat, och är nu expert på att jaga lågprisvaror. Att lägga pengar på mat kändes inte lika meningslöst den här gånge, eftersom det ska bli god mat. Eller ja, det är vad jag hoppas på i alla fall.
Enda problemet nu är att jag inte är hungrig... Jag måste alltså bestämma mig för om jag ska vara duktig och laga ordentlig mat och äta i förebyggande syfte, eller om jag ska vänta, och göra havregrynsgröt...  Ytterligare ett i-landsproblem till min lista.

På bussen hem till Birka satt en tant och bläddrade i en resekatalog. Det är ju inte utan att man är lite sugen på att lägga sig på en strand och låta solens strålar värma de lurviga (dock en ganska folktom strand, eftersom jag inte känner mig helt bekväm i att strutta runt endast iförd bikini).
På bussen hem till Birka såg jag också folk som verkade tro att de redan var på ett ställe där solen värmde deras lurviga. Hur tänker man om man bara här virkade strumpbyxor på sig när det är KALLT ute? Och mamma tycker att jag klär mig för tunt ibland. Pah!

För övrigt hade det varit mycket lättare att inte äta godis om choklad inte vore så gott. Ack ack ack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela