annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

time goes by... eller?!

Publicerad 2009-06-13 13:47:34 i Allmänt,

Mitt inre har genomgått en brutal förvandling. Förut kunde jag njuta av att göra ingenting, bara sitta och läsa eller lösa sudoku i flera timmar. Men nu. Jag är en rastlös, gnällig treåring. Tiden går så låååångsamt! Det är ju så att man blir tokig, bara en seeeg dag åt gången (precis som vanligt med andra ord...)!!
Jag vill att det ska bli juli NU! Jag vill slänga mig på golvet och skrika, jag vill hoppa upp och ner och slita mitt hår i ren frustration över att det fortfarande bara är juni! Jag har banne mig ingen lust att vara lugn och behärskad och duktig och hela köret, jag vill ha min pojk här NUUU! Hör du det?! GAAAH! (Nej, jag vet inte heller helt säker på vem jag riktar det här till...)


Nej, det känns fortfarande inte bättre.

Kommentarer

Postat av: Maria!

Publicerad 2009-06-15 13:47:29

Ack se kärleken... och se också att det inte bara är mitt msn, aim, firstclass och termometer på datorn som har slutat fungera; feedet funkar inte heller! VAD ÄR DET SOM ÄR FEL?!

Nåja, drömde i alla fall inatt att jag hade missat massa blogg-inlägg för dig och så nu när jag fakitkst gick in på din sida och inte förlitade mig till feed-mojset så upptäcker jag att så var fallet. Märkligt....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela