annjoh

Här händer det viktiga saker minsann... Ajjemän.

och det syntes inte ens att knäna skakade

Publicerad 2009-03-12 20:28:50 i Allmänt,

Idag tog jag mod till mig och frågade min lärare om han kan rekommendera mig till Malung. Hans anseende inom folkmusikvärlden är ganska högt, och Jonas sa att han gled in ganska lätt tack vare Kjell-Eriks rekomendation förra året, och förhoppningsvis har hans namn inte sjunkit i värde.
Det känns bra att han inte skrattade och frågade vad jag tror att jag skulle ha på Malung att göra, utan istället sa att ja, men det tror jag är rätt för dig. Jag ska ta till mig det, och upprepa det som ett mantra när Jante försöker infiltrera min hjärna. Jag är inte kass på att spela, faktiskt. Jag må vara en medelmåtta, men jag kan faktiskt spela. Faktiskt. (ja, jag är medveten om mitt överanvändade av ett visst ord de senaste tre meningarna)

Aaaah, Jante har nog redan hunnit nästla sig in ganska ordentligt.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2009-03-14 11:54:59

Bajsa Jante i ögat! Du kan. Inte faktiskt, utan så klart.

Postat av: Maria!

Publicerad 2009-03-15 01:14:20

Instämmer helt med föregående talare. Såklart du kan spela! Alla bevis talar ju för det! Och nu säger jag det också, och vi vet ju alla att Marias ord är lag. Så det så!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela